Flyt til Egtved

Når du flytter til vores spændende handelsby, får du ikke kun adgang til alt det, du har brug for lige ved hånden – fra skoler og indkøbsmuligheder til et væld af erhvervsvirksomheder.

Du får også glæde af den skønne natur, der omgiver Egtved.

Nyd synet af de maleriske landskaber, de åbne marker og de smukke skove, der strækker sig omkring vores by. Uanset om du er til afslappende gåture, cykelture eller bare ønsker at nyde roen og skønheden i naturen, vil du finde, at Egtved har det hele at tilbyde.

Så lad os byde dig og din familie velkommen til vores levende fælleskab, hvor vi værdsætter det bedste fra både by- og landlivet.

Velkommen til Egtved – hvor du kan finde alt, hvad du søger, og mere til!
Her er plads til alle, inklusiv dig og din familie.

Velkomstkurv

Vi byder alle tilflyttere velkommen til vores skønne by med en særlig velkomstkurv fyldt med forskellige godbidder og gaver fra vores lokale samfund. Denne kurv er en gestus fra os til dig, for at byde dig velkommen og vise dig, hvad vores by har at tilbyde.

Velkomstkurv

Vi håber, at denne velkomstkurv vil bidrage til at gøre din flytning til vores by så behagelig som muligt og give dig et glimt af den varme og generøsitet, der kendetegner vores fællesskab. Velkommen til din nye hjemby – vi glæder os til at have dig med os!

Har du ikke modtaget en kurv, skal du kontakte Søren Hjort fra
Estate Mæglerne på
7555 1066 eller mail 6040@estate.dk!

Besøg Egtved og oplev det idylliske samfund.

Har du brug for at kontakt Egtved Handelsforening?

Formand: Dorthe Sommerlund / mail: sommerlund68@gmail.com
Næst formand: Sine Speedtsberg / mail: 122SS@apoteket.dk