Gavekort

Skal du bruge den perfekte gave til en særlig lejlighed? Hos Nyt Syn Egtved kan du købe gavekort, som kan bruges i handelsforenings  medlemsvirksomheder.

Gavekortene åbner dørene til en verden af muligheder, hvor modtageren kan vælge blandt et bredt udvalg af varer og tjenester fra vores dygtige medlemmer. Uanset om det er mad eller mode, er der noget for enhver smag og interesse.

Så hvorfor ikke give en gave, der ikke kun er en fornøjelse at modtage, men også støtter vores lokale erhvervsliv?

Besøg Nyt Syn Egtved, på Aftensang 28, for at købe dit gavekort og glæd nogen med den perfekte gave!

gavekort til egtved by

Fleksibel værdi

Vores gavekort til Handelsforenings medlemmer er den perfekte gave til enhver lejlighed og ethvert budget. Med en fleksibel værdi kan du vælge præcis det beløb, der passer til dine behov, og give modtageren mulighed for at forkæle sig selv med alt, hvad vores lokale handelsfællesskab har at tilbyde.

Uanset om det er en fødselsdag, jubilæum, bryllupsgave eller blot en gestus for at sige tak, er vores gavekort en sikker vinder. Det giver modtageren frihed til at vælge deres favoritprodukter eller -tjenester fra vores brede udvalg af medlemsbutikker og servicevirksomheder.

Udløbsdato

Gavekortet er gyldigt i hele 3 år efter udstedelsesdatoen, så modtageren har masser af tid til at udforske alle de spændende muligheder og nyde godt af deres gave. Det er en praktisk og fleksibel løsning, der giver både dig og modtageren fuld tilfredshed.

Brug dit gavekort her:

Køb dit gavekort her!

Har du brug for at kontakte Egtved Handelsforening?

Formand: Dorthe Sommerlund / mail: sommerlund68@gmail.com
Næst formand: Sine Speedtsberg / mail: 122SS@apoteket.dk